27December :)

Julhelgen har varit toppen :)!

Julafton började hos kusinerna på julbrunsch :), Gott Gott och mkt trevligt :)!
Sedan åkte Carro o Jimmy vidare då gjorde vi oss iordning osv. Så drog vi ner till farmor o farfar :)
Och där var redan far o bina :). Julafton den var la trevlig :)!

Juldagen åkte jag o syster in till stan o där hämtade Carro Jimmy o Mams upp oss :D, Och då åkte vi vidare till våra kusiner nämligen Johanna Andreas Sanna o Anders :). Där alla va:), Mats,annakarin o mormor o alla andra :P.. hihi.. Var mkt mysigt faktiskt :). de gillas skarpt :D:D.
Sedan efter de så var Jimmy o Syster snälla o lämnade av mej i Hässleholm :D:D. Härligt de :)!
Där mötte min älskade Lina upp mej utanför Qan full som ett svin haha :P.. Medans jag bara hade snapsat två skånska :P haha.. så blev dricka när man kom in o blev också rätt bra på lyret efter ett taga haha.. Men helvete trevlig kväll vart fall :)! Nattade över hos Jimmy i Hässleholm. Snällt av honom :D..
annandag jul så hämtade Jenny mej på kvällen runt halv åtta :). Och då hade jag legat bakis hos Jimmy hela jävla dan haha.. Illa men vad fan självförvållat jue HAHAHA xD.. Aja ... Så åkte jag o Jenny i till stan köpte cola o käkade på mc :D. Och träffade därefter Glenn o yasse o Ullan o Leffe i stan .. De var sjukt drygt i stan så vi var inte där länge Jenny körde him o Glenn var så snäll o körde mej him :D, Tack Glenn :D:D!

Och söndag idag då.. Sov till kvart i två muhaha, Gott som f*n :D. Aja har alla fall tvättat som fan idag :D.. Så nue är i stort sett all min tvätt , tvättad :). HÄRLIGT :)! Sedan imorrn vetefan vad som händer mer än att min kära mamma fyller år :D Grattis till henne :D <3<3! Sedan ska jag höra med syrran om hon inte vill klippa mej imorrn med hon är rätt duktig på de faktiskt :D Hon kan jue klippa upp o sånt :) ..

Sedan på Tisdag åker Malin till lina :D. Då vi ska färga mitt hår o fixa dricka till nyår :D. Och sedan på Onsdag är de äntligen dax för oss att tatuera oss :D.. Min efterlängtande tatuering :D..

NYÅR PÅ TORSDAG :D OCH DEN SKA SPENDERAS HOS VÅR UNDERBARA NATTA :D... Love it <3<3






Postat av: Liinisen

<3<3

2009-12-28 @ 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback