:(

KROSSAD :`(! Nu är man singel igen då. De höll inte mellan oss denna gången heller, vi är för olika tror jag, vi bråkar om allt o inget. Hela tiden nått tjafs :(. Men Men de är nog bäst så här. Nu har vi alla fall testat en sista gång, och de blir ej fler gånger nu. För nu vet vi båda hur de kmr bli såfall..
Vist han har en stor plats i mitt hjärta! Kmr alltid ha! Men får gå vidare efter den STORA kärleken som finns där ute någonstans.. Ville bara informera er om detta!

Tack mina älskade vänner för ni finns, Och speciellt tack till min älskade Lina :D

idag blir de dra till Bromölla :), ska bli skojsigt :). Ha de fint



Midsommar 2010 :)

Så här ser då jag o min älskade Lina ut idag :D


Jag :)


Vi :D

MidsommarAfton:)

Ja idag är de då midsommar :). och dagen började med att jag o lina vaknade runt elva tiden. pappa åkte till bina. och nu har vi vatt i affären och handlat mat och sådant. och fixat midsommar kransar :):)
sen blir de äta o börja dricka o göra vid sig, sedan bär de av till ivö :). Hoppas alla får en underbar midsommar :)

Super nice dag :)

Dagen idag har vatt nice, varit med Maria,Lina,Fille,Knös :) Sen åkte vi in till stan och jennie hänkade på oss :) Mkt trevligt, väl i stan käkade vi på mc goooott :D, fick ett glas då :). TAck för maten maria :D. Snällt :D .. Sedan gick vi till house of bagels o satt där ca en timme och bara snackade och försökte komma på vad vi skulle göra på midsommar, kanske blir att hyra en stuga, elr tälta ;).. får se hur de blir :P.. Nue ikväll så har jag maria o lina o jennie vartt hos mig :). Medans jenny o josse också tittade in en sväng :P..
Malin har även vatt duktig idag både tvättat o städat :D.. Klapp på hoet :D..

Imorrn blir de upp tidigt vid nio tiden, göra vid mig osv, sen till kusinerna o få hjälp med håret :). In till stan köpa present till Ida, Sen ut till wendes o kolla när hon springer ut de blir suuuupa satan imorrn :D..
En stressig dag men vad fan skitsamma :)


Grattis till alla sööta studenter :D

Lördag :)

Lördag idag då jag :). Underbaraste retades med mej i morse så blev riktigt sur:(.. men nu är malin glad igen :P.. för han fick mig på bra humör igen ;) han e bra knäpp ;).. Men så nu har han åkt him, och Lina är hos mej :) Hon har vatt o solat o badat idag o hon har brännt sig muhaha ;),, stackare ;);) not ;) elr lite alla fall ;) hihi.. Aja nu blir de snart göra vid sig sen vidare mot vånga typ :P..
Ha en trevlig lördag alla :D



SKÅÅÅÅL :D

Tisdag 1 Juni

Idag i skolan va de först matte, där vi diskuterade lite grejor osv. Sedan var de hål nårra timmar, därefter va de verkstan där vi snackade om olika saker osv. Sedan blev de städning av verkstan, Vi ska nämligen inte ha mer verksta nu innan SOMMARLOVET :D.. efter skolan träffad jag nårra vänner istan. och snackade om viktiga grejor :)! Imorrn är de kort dag i skolan också, sedan blir de möte med tivolirocken :) ska bli nice :)! Sen på torsdag blir de minigolf med klassen :P haha :P.. sånt är jag så kass på muhaha :P.. sen kort dag på fredag också :)! Blir nog bara va himma i helgen o ta de lugnt. de behöver jag känner jag :D.. Hoppas alla andra kommer ha en bra vecka :)!

Btw de va svin kul uppe i sthlm med skolan :D.