Tisdag 1 Juni

Idag i skolan va de först matte, där vi diskuterade lite grejor osv. Sedan var de hål nårra timmar, därefter va de verkstan där vi snackade om olika saker osv. Sedan blev de städning av verkstan, Vi ska nämligen inte ha mer verksta nu innan SOMMARLOVET :D.. efter skolan träffad jag nårra vänner istan. och snackade om viktiga grejor :)! Imorrn är de kort dag i skolan också, sedan blir de möte med tivolirocken :) ska bli nice :)! Sen på torsdag blir de minigolf med klassen :P haha :P.. sånt är jag så kass på muhaha :P.. sen kort dag på fredag också :)! Blir nog bara va himma i helgen o ta de lugnt. de behöver jag känner jag :D.. Hoppas alla andra kommer ha en bra vecka :)!

Btw de va svin kul uppe i sthlm med skolan :D.








Postat av: Lina

du ska va med mej orobin i jöns o lasse o dom en dag, o ta de lungt andra dagen;)

2010-06-01 @ 19:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback