Bio med Älskade Johanna <3

Igår var jag och min älskade Johanna på Bio :D, Vi såg luftslottet som sprängdes :D, Helvete vad bra den va :D.. Haha men ibörjan vi gick in i bio salen var vi så nervösa att vi hade satt oss i fel salong muhaha. Men de var la rätt som tur var haha... Aja fy fan vad kul vi hade :D.. Sen gick vi him till henne & sonny :D.. Så spelade vi pang pang spel på xbox :D, Tyckte de var skiiiiita skoj muhaha :D, Fast man dog rätt ofta haha, men så är de när man är nybörjare hahahahahaha..men jävligt kul hade vi :D.. Sen somnade vi runt fyra lr nått inatt haha. Sen ringde min kära far och väckte mej runt elva idag haha:P.. Så nue är jag o Johanna uppe och jag har precis gjort vid mej o johanna håller på :P.. Sen har Sonny redan stuckit ut för att köpa julklappar :D.. Haha LITE TIDIGT KANSKE MUHAHAHAHAHA, SKÄMT O SIDO. UTE I SISTA SEKUNDEN JUE HAHA! Aja nue när johanna är klar ska vi ut på stan och köpa julklappar :D och ta en fika, sen blir de himfärd för min del, Måste hinna städa och fixa innan syrran o jimmy kommer o firar jul himma hos oss :D. Då blir de klä granen o myyyys :D Härligt :D..
Sedan imorrn bitti åker man till knislinge för att fira med farmor o alla på pappas sida :P.. Ska bli najs:P.. hiihii...

Aja nue pallar jag inte skriva mer :) hihi.. God Jul på er alla :D..

Älskar diiig min lilla sis Johanna Carlström <3
Vi ska fixa så vi får upp den kontakten vi hade innan..
Har saknat deej gumman.. alltid vi :D <3














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback