Lill-Julafton :D

Idag har de varit full gång hela dan.. Började med att gå in till stan med Johanna :D. Skulle köpa julklappar till pappa&bina och till mamma. Men hittade inte ett skit så jag åkte till ett annat ställe och köpte julklappar där :D.. Blev skit bra klappar hoppas jag haha xD! Aja sen när man kom him fick man springa ner i källaren (usch hatar källare) och hämta upp julgrejorna till granen :). Sedan blev de stor städa för min del damma o fixa o dona:).. Och nue är jag klar helt slut är jag haha.. Men fint blev de :D:D:D.. Så nue ska jag ut o ta mej en cigg jävel och varva ner, blir väl slå en signal till som vanligt ;) hihi.. och tragga lite skit ;).. Sen blir de gå upp igen o hoppa in i duschen göra vid sig så man ser normal ut haha... För sen kommer Carro & Jimmy & Ozzy hit :D, Ska fira lite jul här ikväll med mamma.. Kommer nog bli trevligt tror jag :D.. känner på mej att man nog inte kmr tidigt i sängen idag haha xD.. Aja skitsamma så är de när de är jul stressigt o skit haha xD.. Sen upp tidigt imorrn och fixa sig för då är de JULAFTON :D, och då åker jag o syster med Carro & Jimmy till våra kusiner :D, Och senare på dan kan jag tro att de är ner till farmor o farfar och vara där o fira en mysig jul med alla från pappas sida :)! Förutom Carro o jimmy :(, Tråkigt :(, men dom ska ju fira med hans släkt med jue. Kan jue inte vara på två ställen samtidigt precis haha .. Aja här sitter jag o babblar på haha, nej nue får jag sluta o gå ut o varva ner till haha xD..


Ja, Jag har aldrig vatt frisk jag ;)!


GOD JUL ALLA SÖTA RARA :D<3











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback