Måndag 14/12 -09

Måndag!

Idag har jag vatt i skolan haft mentorstid & engelska o matte :). Svenskan behövde jag inte gå på :). Sedan åkte jag in till stan och träffade min söta plutten :), snackade o fick nårra skratt anfall :) haha.. Alltid lika galna o kloga:P muhaha ;).. Aja sen bar de av himåt, Hjälpte mor med maten sedan åt vi o nue tog jag en kopp kaffe o kopplar av lite innan jag ska ta itu med disken i köket :P haha :P.. Tur man har diskmaskin ;) hihi ;)..
Sedan blir de nog en film :P, Sen försöka vara i tid i sängen ikväll som inte händer så ofta ;) hihi xD..
Aja

Puss på er :)


Dagens Låt : Higher med Erik Grönwall :) Wiiiiiie :D




Och nästa Måndag blir de att åka in till stan o kolla på denna snyggingen :D. Ta lite foto osv :D.
De gillas skarpt :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback