NittondeDecember

Idag är de den 19 December och Lördag kväll. Shiiit asså tiden den rusar iväg, knappat så man hinner med för f*n xD.. Aja snart är de Julafton alla fall:). Och den ska firas i Knislinge hos Farmor & Farfar med kusinerna o pappa o Bina :D. Kmr nog bli trevligt :). Sedan blir de kusinerna på mammas sida på Juldagen :D, Härligt Härligt :)!



Tack för en trevlig kväll igår, Johanna&Macke&Freddy&Andre m.m. Vi satt himma hos Andre igår och drack öl och traggade hela kvällen lång :). Men de måste varit nått skumt med dom ölen vi drack för helt plötsligt så spyr Andre blod :/. Men de var inte mkt som tur var! Fattar inte vad de kunnat va för nått,Ölen smakade inte som brukade och locket luktade aceton enligt mej alla fall.. Bortser man från de var de en riktigt mysig kväll med goda vänner o småprat :) hahaxD! Lina skulle också vatt där för de skulle bli perfekt haha xD! Aja, Så sov alla fall jag o Johanna över hos Andre o dom andra stack him. Så imorse när jag vaknade så hade ja svin ont i ryggen haha, jag har nämligen legat i en dubbelsäng med Andre o Johanna o jag sov i mitten och då kan du nog räkna ut vrf jag har ont i ryggen,
Jo för att jag sov i springan :(.
Så idag så låg jag o Andre i soffan o johanna på en stol haha o vi kollade på simpson o lite sånt skit haha xD! De var mysigt värre :D. Alla fall så tog jag o Johanna bussen him vid tjugo i ett. så var himma vid ett idag :)! Inte gjort så mkt sen jag kom him, kollat på Grinchen som gick på tv, men råkade somna en stund haha. Sen nue har jag käkat och ligger och kollar på Happy Feet :D, ÄLSKAR DEN FILMEN , DEN ÄR SÅÅÅÅ FIIIIN :D. Sen blir de väl nån skräck film ikväll lr nått.. Blir alla fall en lugn kväll här himma helt själv :(!



Så sööt är du,Tycker om dej Väldigt mkt ska du veta, Du är så himla mysig. Önskar de kan bli du & jag nåndag då skulle jag blitt världens lyckligaste! DU är UNDERBAR<3<3<3


En kväll hos Andre Hultgren :D:D:D!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback