Helgen 10-12/7-09

Fredagen började brau men slutade i panik :( skit me :(


FÖRLÅT VERKLIGEN FÖRLÅT!!

Klarar ej av detta mer, vet att ja bettet mej som ett svin i mellan åt o på fyllan.. skäms så nue.. vill bara att du ska förlåta mej.. detta var verkligen sista gången ja gör så.. för ja har verkligen lärt mej en läxa nue, att inte göra så mot dej, och jag har även lärt mej att jag inte ska dricka så mkt..

Verkligen förlåt! Förstår om du hatar mej! Men ja älskar dig och du är min bästa vän, och jag är verkligen enormt lissen gumman lilla! Hoppas du förlåter mej en vacker dag! Klarar inte av detta! Mår verkligen skit för jag gjort så mot dej. och vet om att du inte heller mår brau! Är så lissen verkligen! Förlåt!!! Kommer alltid älska dej! Oh vill bevisa att ja kan hantera alkoholen o inte bette mej så som ja gjort mot dej dom sista gångerna nue! Så lissen o Skäms som en fucking idiot!!!

Verkligen FÖRLÅT!!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback