Hos Jenny :D

Nue är jag himma hos jenny :D.. Hon  o hennes kära syster hämtade upp mej i stan vid elva imorse :) Mkt trevligt köpte power king och cigg mums haha :P... så nue sitter vi himma hos henne och passar lillan :D.. så vi håller på o försöka natta henne nue, hon behöver sova lite .. Sedan blir de tacos , de är gott de :) , O lite smått och gott :P:P! ikväll blir de väl nån runda me bilen troligtvis härligt härligt :)!
Så dagen blir nog lyckad alla fall :)! Så ska jag nanna här himma hos kära lilla Jenny inatt :D!! Så de blir väl film o smått o gott senare ikväll antagligen hihi ;)!
Puss & Kram
Lexiie


Bilden: Lillan & Hennes kära moster Jenny ;) <3<3





Postat av: Syster

Klart jag kan hjälpa dig med bloggen! Maila vad du vill ha och hur du vill ha det. Maila även över bilder om det är det du ska ha. Så kan jag försöka fixa nått fint. :) Kram

2009-07-15 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback