Syskon Kärlek <3


Bilden: Kusin Noora & Syster Frida <3

FRIDA:
Min älskade lilla syster, Ville bara säga att Jag älskar diig, man kan inte ha en bättre lilla syster än dej,
Du är så himla sööt o underbar :), utom när vi bråkar hihi, men vi har faktiskt blitt bättre på att hålla
sams lr vad säger du ? Kan inte tänka mej ett liv utan min kära lillasyster. Hon kan få mej att
skratta när jag är sur o tvär o de är inte många som lyckas me de!
Älskar diiig sis föralltid, glöm inte de <3!










Bilden : Gammal Bild Men alltid lika sööt, Carolina <3

Carolina:
Min Älskade stora syster, som är hur underbar som helst, hon vill alltid ens bästa. Du har alltid funnits där och
kommit med råd osv. Man kan verkligen inte ha en bättre stora syster än dej<3. Jag älskar diig.
Du är så sööt :) hihi. Kan inte tänka mej ett liv utan Carolina heller hon har alltid funnits där o jag har alltid
haft henne o kolla upp till.
Älskar diig Sis föralltid <3!



VIKKEN TUR MAN HAR SOM HAR TVÅ HELT UNDERBARA SYSKON VID SIN SIDA. NI ÄR VERKLIGEN
GULD VÄRDA <3<3<3!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback