Tisdag Natt 14/7-09

Nu ligger jag i sängen, har varit en tråk dag idag inte gjort ett skit :(.. Bara tagit de lugnt umgåtts lite me lillasyster och så har de varit film. Och snackat lite me älski <3! Men nu har jag blitt lite depp, druckit vet inte hur många koppar kaffe idag för att de var så fruktansvärt gott :D I Love Coffe :D. Och nue så kan jag inte sova haha.. Och ska upp vid nio imorrn :D.. Men vikken tur man har sin mamma som ska ringa o väcka så jag kommer upp i tid :), För imorrn ska de bli en spännande dag :D.. :D ska bli riktigt kul faktiskt ,vi har har inte umgåtts på ett brau tag nue :)! Och så hoppas jag att jag snart kan krypa ner under täcket o sova nårra timmar innan man ska upp igen!!
De blir alla fall inget filmtittande för min del nue inatt alla fall haha xD!

God Natt Allihopa :D!

Puss & Kram
Lexiie






Postat av: sebastian karlsson

NAW gumman då.. inte deppa inte kul jue..

söt är du iaf:D

2009-07-15 @ 02:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback