Ett Enda Jävla Helvete!

Orkar bokstavligen inte mer :´(. gör mej en tjänst låt mej försvinna :`(


 

Vill inte mer, kan inte mer :(. Orkar inte mer skit nue.. Allt är bara rent åt helvete. Hjälp, Suck!

Tårarna rinner längst kinden och ögonen svider och ett hål i mitt hjärta.

Jag lider varje dag, men vågar inte visa smärta.

Att flumma är mitt liv och jag skrattar varje dag.

Jag är Tjejen som beter sig så ni tror att de e jag.

Jag vill va den glada tjejen ni tror att jag är.

Men mitt hjärta blev krossat, och nu står jag bara här.

Jag är glödjelös och tom, och allt hopp har runnit ur mig.

Mitt liv är bara sorgligt, så sorgligt man kan tänka sig.

Falska leenden och skratt är det enda som jag har.

Såren i min kropp kommer alltid finnas kvar.

Läpparna dom ler, men ögonen är grå.

De är tomma på lycka glädje och så.

Jag försöker finna lycka, men allt blir bara fel.

Ja ni tror att jag är lycklig, men jag blir aldrig nånsin hel.

Jag hade en dröm om att allt skulle bli bra.

Livet förut, det va de jag ville ha.

Men min dröm blev förlorad ingen fattar hur de e.

Allting är förlorat, men jag fortsätter att le..

Trodde min otur i allt någon dag skulle vända.

men tydligen inte . Kommer bara mer skit hela tiden

Jag orkar verkligen inte mer sånt här nue! För helvete!!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback