Lördag 20/6-09

Fredes (Midsommarafton)
Dagen började med att jag gick upp och sjöng för Frida för hon fyllde 15 år :D. Så efter de blev de frukost med mamsen :D. Mysigt :D.. Sedan kom min syster o Jimmy och lilla Busa Ozzy ;) då åt vi jordgubbstårta Mumms :D.. Sen lite senare kom Glenn him till mej.
 De blev en lyckad midsommar tycker jag fast de regnade haha lite regn har aldrig dödat nån vad ja vet :P.. Först drog jag o Glenn him till ullan o yasse :D och dom drack såklart kaffe USCH kunde själv inte göra de för hade ont i magen sen fyra koppar kaffe den dan haha.. Sedan började de åska o regna vikket jag verkligen HATAR haha xD. Men så körde vi först till landön och kollade läget träffade jennie o jenny där med. Dom drack nått äckligt vin haha. Men jag hade mina goa cider :D och Yasse o Ullan öl hihi. Men de var inget drag där så vi körde vidare , älskling var nykter igår så han som körde ja i alla fall så körde vi vidare till Åhus och där var de drag :D. först träffade jag på mina två favorit vakter från Qbar där :D. Dom var vakter på campingen i Åhus var lika kul o träffa dom igår som alltid :D. Men världen är alla fall liten för fick veta att Per han ena vakten bor granne med Glenn haha xD. Sen var de vidare in på campingen o sedan gick jag o yasse upp o dansade pojkarna ville ej haha. Så tog ullan foto med :P. Får väl se dom snart :P. Sen försökte ja få upp Glenn att dansa men han  var inte så brau :(. hihi.. Men vad fan då :P.. så gick jag o fotade när yasse o ullan dansade så kom de en gubbe o grepade tag i mej o började dansa haha så fick hänga med där :S.. Han tafsa de lite de tyckte jag inte om. så jag gick ner från dansbanan.. Men annars var de en lyckad kväll hihi. för vi dro till landön igen haha så träffade jenny o jennie o lucas o emil haha :P


Lördag(Midsommardag)
Dagen började me att gå upp och ta ett glas mjölk haha och två panodil för magen :(.. Sen så startade jag en film och låg och kolla på:D. Sedan käkade jag lite granne för mamma och Frida var hos mormor och käkade. Kollat på film nästintill hela dagen.. sen nue är Glenn himma hos mej.. och vi ska kolla klart på eden lake sen ska vi ut på puben med min kära mor :D.. Ska nog bli rätt skojsigt ;)..









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback