Måndag 8/5-09

Ja då har man inte skrivit på ett tag :P.. har hänt endel faktiskt :)
Både roligt & tråkigt :)!



Varit en lyckad helg tycker jag :)! Fått vara med min lilla prinsessa lina :). I fredes så var vi i vånga hos min lilla virrhöna Natta och drack :) Blev rätt fuller ja :P.. Så kom Sari o memme me :) Väldigt trevligt kväll tjejer :).. Så kom såklart anton o ture över med hehe :P.. Så åkte Natta ,Sari o memme till stan på puben. Då stannade jag o Lina kvar fast hos anton och då kom även Glenn!
Sen i lördes var man helt slut haha.. Men ja o lina tog oss till Hässleholm till Tina och hennes pojkvän :D.. Han är väldigt snäller Lilla daniel :) Han bjöd mej på dricka hela kvällen :). Mmmm han bjöd även på rosa pantern :) I Love It :D.. Mumms :D.. Sen blev de utgång till Q-bar. Fast just den kvällen var mina favorit vakter lediga tråkigt nog :(! Träffade endel roliga folk även där :) Och så träffade jag Sara :D. Som jag inte träffat på år o dar var skit trevligt :)!
Sen nue i söndes så var jag med Glenn och yasse o ullan o även Lina :D.. Tack för en brau helg, om man bortser från en pinsam sak för lina i lördes så hehe :P!





Postat av: Liinisen

han bjöd ju alla:) ja ja är pinsam när ja är full. men detta skäms ja rejält för :S:S plus, JA ÄLSKAR DEJ!

2009-06-10 @ 12:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback