Söndag 21/6-09

Igår blev en väldigt lyckad kväll :D.. jag o Glenn och mamma var jue ute på källar puben här i bromölla :D.. var väldigt trevligt. Var en man i 56 års åldern som spelade gitarr och sjöng :D. Han var riktigt duktig :).. Jag o mamma vi var uppe på golvet stup i kvarten o dansade haha :P.. Men Glenn är inte så brau på dansa ;) så han vill inte :(. Och vi drack en massa öl gott gott :D. Mumma :D.. Och han som sjöng där var skit trevlig :) .. han sjöng bland annat leende guldbruna ögon :D. Refrängen alla fall haha :P.. under kvällens gång så kom de fram en Göteborgare som satte sig vid oss och snackade :D.. Han var riktigt rolig skit skrattade så ja inte viste var ja skulle ta vägen muhaha ;).. riktigt lyckad kväll alla fall :D..

Tack så mkt för kvällen Glenn o min kära mamma som nog är lite bakis idag haha :P!


Nue sitter jag o äter lite innan Glenn o yasse o ullan kommer och plockar upp mej o bär av till ivö en runda :D.. Ska bli trevligt o komma ut lite idag :D riktigt fint väder idag också jue så helt underbart :D!!

Sedan imorrn kommer min lilla Lina hit :D. vi ska nog dra o bada o sola hoppas jag :D.. Me LIKE this weater :D

<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback