Tisdag 12/5

Fortfarande krasslig :(!

Till mina SANNA vänner ,

 När motvind blåser och regnet piskar,
luta dej tillbaka och hör när jag viskar:
För mej är du solsken, värme och glöd.
Jag är din vän från idag till min död. (:


så f*cking trött på allt skitsnack o allt skit runt omkring varför kan inte människor ta reda på fakta innan dom dömmer en lr hittar på en massa skit?? Orkar inte med sånt mer :(! Vill  bara att allt ska vända och att jag ska må brau igen!
Så JÄVLA TRÖTT på ALLT!
suck!!
Hoppas allt vänder snart , innan jag är nere i botten igen!
Vill bevisa att ja kan klara av detta,Jag ska klara de, Jag ska fan inte vara deras jävla bitch ...
Måste stå på mej o våga!!





Postat av: Norrlänningen

Hoppas det löser sig verkligen söt:) jag finns där om de skulle vara något

Kram&Puss

2009-05-12 @ 16:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback