Jaa Vad ska man säga

Det finns så mkt jag vill slänga ur mej. Men jag kan inte, vem vet vad som händer då.. Trivs inte med detta. Orkar ej detta mer.. Alltid bråk o skiit.. De är ett under om de går en dag då inte händer nått.. Är så jävla trött...
Vill kunna känna riktig familjelycka.. Men shiit lär nog aldrig hända :(.. Finns så mkt känslor som finns inom mej..
Tack för dom som finns där för mej, Ni vet vikka ni är. Leva i denna jävla skiten. Suck! Aja måste ordna upp mitt liv för tusan.. Har gjort ett litet kliv nue vart fall, Jag har fått körskole böckerna nue så nue börjas de plugga på de och ja ska tusan inte ge mej.. Så nue är de fu***ing allvar :)! Och ska sikta på Bra betyg o sånt nue också..
behöver bevisa för nära o kära att jag också kan.. Och att jag inte bara skiter i allt. För de gör ja dock inte..
Jag försöker så gott de går.. Verkligen..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback