Sjuuuukt Sjuuuuukt :O

Detta är verkligen sjukt, Soov 2 timmar inatt för jag kunde inte sova låg o vred o vände mej o fick gå upp o dricka o ha mej. Kunde verkligen inte sova mer än två timmar.. Sen nue Kan jag inte sooova.. Jag är trött behöver verkligen soova, men kan inte, vad fan är de för fel på mej :O..Jobbigt när man vill sova o är trött men kan inte sova.. Vrf är de så :(??
ÅÅÅh jobbigt klockan är fan nue tio i tre på natten o jag är vaken o trött men kan verkligen inte sooova.. Blir CPPPP Snart :O...

Fan me :O.. Jobbigt sånt här är :(:(..

GRAAAAAAAH :@

 


De är bättre att ångra något man gjort fel än att ångra något man önskar att man har gjort. För det går och förändra ett felsteg men det går aldrig att återuppleva ett missat tillfälle.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback