ÅÅh

ÅÅÅÅh, vad jag vill flytta till eget :P... Står på lite olika lägenheter nue som intresserad, och hoppas på svar snart .. Och så måste man även snacka me soc om bidrag osv, klarar aldrig betala själv i o med jag pluggar..
Men om mamma inte vill ha mej här himma så får nån hjälpa mej jue.. så enkelt är de.. Kan jue inte göra mer!
Vill verkligen bo själv, och kunna ta hand om sig själv, och få känna att de är ens eget ställe. Och kunna bevisa för andra att man faktiskt kan ta ansvar! Om nån har råd på hur jag ska gå till väga me alla dessa saker så hör av er o skriv :)!

Onsdag idag btw shiiit veckorna flyger verkligen iväg haha :P.. Torsdag imorrn REDAN... Är ledig imorrn härligt :). Så blir him till Tina <3 O dricka lite kaffe och snacka :)!


Sen på fredag, är de skola som gäller :). Härligt :p.. Får se hur de går med de haha :P.. kan säga de är ju lite skillnad på klasserna haha :P.. Speciellt när man är själv :P.. Aja :P.. sedan efter de ska man till malmö me Lina min fru :). O stanna där hela helgen :) härligt härligt :).. Kmr bilder från de senare o text såklart :P







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback