Helgen :) 16-18Oktober

Fredagen: Var i skolan o så efteråt så åkte jag o tina till kennie, så stack vi till hans föräldrar dom e helt underbara :).. sedan så gjorde vi vid oss o tog med oss Thimmie och åkte och kidnappade vår älskade lina :). Hon blev allt lite överaskad hihi :P.. så blev de him till kennie dra på lina tröjan vi gjorde :P.. Och sedan in i duschen o göra vid sig o så :P.. sen kom lite folk o festen var igång hihi :P.. sedan lite senare blev de Qbar :d.. Var en väldigt lyckad kväll om man bortser från vissa grejor.. T.ex. lite bråk, och att min mobil dog o kom ej på min pinkod :(..

Lördag: Jag o Tina åkte him till henne försökte få igång min tele, men kom verkligen inte på pinkoden, snackade nog ihjäl tina om david hiihii :P.. skulle träffat han denna dagen o så.. Men får bli snart :).. Så sov jag hos henne denna natt..

Söndag: Hjälpt tina o dom att flytta sakr från rum till rum haha :P.. Gick bra, suttit o snackat om hur vi ska göra o sånt med lägenheten, För nämligen jag o Tina ska ha en lägenhet i broby.. Så man blir Östra Göinge bo igen haha :P.. sedan har vi druckit kaffe i mängder haha :P.. Tog bussen him vid åtta ikväll, så är himma nue. Hittade pappret med min pinkod blev överlycklig haha :P.. Så mobilen är igång igen :D.. Och snart kallar sängen, skola imorrn :P..


Varit en sjukt underbar helg :)!



Jag & Tina :)


Lina :D:D:D:D

 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback