SjätteOktober

Tisdag idag då :)! Varit en bra o rätt lugn dag :), Haft Matte,Eng,sv i skolan idag :D.. Sen skulle resten av klassen ha fordonskännedom :P.. och de har jag jue redan betyg i har för mej att jag till och med har VG där ;) hihi.. Så ja slapp gå dit :), Så slutade redan halv tolv idag :D Härligt :)! Sen imorrn blir inte heller så lång dag går till kvart över ett :), så sjukt nice :)! Igår var sjöhelvetes svårt att somna :(, börjar bli otroligt förkyld me hosta o jävla näsa :(, Kunde inte somna på vet inte hur länge så låg o funderade på allt mellan himmel o jord haha :P..
Kom fram till att jag tänker skriva ett nytt cv :), och sedan gå runder o höra om dom behöver extra folk på kvällar o helger :), Du vet hade varit soft o tjäna lite extra pengar jue :)! Och såklart så hittade jag inte körläraren idag så får jaga jaga honom imorrn så ja kan lämna in mitt papper så ja kan börja snart :D..

Fått låten Var är jag - Basshunter på huet nue också haha :P






Postat av: Liinisen

om vilka behöver hjälp??:Phehe

2009-10-06 @ 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback