Tankar



Jag har satt Nue sitter man här o funderar som vanligt , brukar vara så varje kväll, nån timme innan man bäddar ner sig i sängen. Nue kommer funderar upp på allt möjligt som t.ex. skolan,vännerna,familjen.

 Satt upp mål som ja ska klara av när de gäller skolan,
Och jag ska verkligen klara de och ge mej faaan på detta nue,
vill jue ha detta som jobb, så jag ska satsa ALLT jag har :)!
Hoppas bara att de kommer gå fint !
Men sen kan de jue komma motgångar, men dom ska jag fajta.

När de gäller vännerna är jag jävligt förvirrad nue vikka som är ens riktiga vänner som verkligen finns där när de gäller o inte bara är där när dom behöver nått. Och sådana som man kännt sen man var liten o nue inte umgås me lika mkt, var de meningen att de skulle bli så här? Blir de värre? Lr kommer den vänskapen man en gång hade komma tillbaka? lr den är så gott som död? Det är lite sånt som kommer upp i huet! Och vikka som verkligen älskar en för den man är. och vikka som bara är med en bara för att liksom! Uisch nej vikka tankar haha:P.. Har alla fall min bästa vään som verkligen finns där för mej vad de än är :)! Du vet vem du är :)!

När de kommer till familjen är jag alltid lika förvirrad som vanligt, min mor träffar jag dagligen jag bor jue hos henne och min lillasyster frida. Har haft mina problem me min mor o sånt, men de är över nue.. Visst man håller på att bli gammal nue så snart får man ta saken i händerna o flytta :P.. Men de kan jag inte göra fören man har inkomst till de. Vill jue egentligen inte leva på soc :S.. Men jag älskar min kära mor, fast allt gammalt som hänt .. Det har vi lagt bakom oss, hoppas jag.. Sedan har jag jue min älskade syster som jag inte hör av så ofta tråkigt nog.. Vet verkligen inte vrf, vet inte heller om man har gjort nått för att hon aldrig svarar mej varken sms, msn lr nått annat så blir faktiskt rätt lissen för de :(! För hon kan snacka me min lillasyster o mamma på sms o tele o sånt. Men ALDRIG mej längre :(.. Så jag vetefan :(! Sedan kmr vi till min älskade far, träffar han dock inte så mkt och ofta :(, Saknaden efter min far är stor.. För den kontakten vi en gång haft vet jag inte om den finns kvar, okey de är så här jag har alltid varit pappas lilla flikka så känns lite hårt för mej att inte träffa honom så ofta :(..

Finns så mkt i mitt lilla hue som vill ut men då hade jag fått sitta här i all evighet haha :P.. Så får ta de i omgångar ;)! Känns bara bra att skriva av sig om vad man känner och vad som försegår uppe i mitt lilla hue som inte alla förstår haha xD! Inte lätt :P! Och nue tror jag de är dax för mej att krypa till sängs :P.. !!

Btw Tiden går snabbt som atttans .. haha xD snart fredag igen jue :P.. Och då är de utgång me min bästa vän :) <3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback