Usch,

Usch, nue märks de verkligen att vintern kommer med stora kliv haha xD, Så kallt om morgonen, imma på fönstren och termometern på nollgradit.. Kanske dax att inköpa sig vantar o halsduk nue haha :). så man inte blir mer förkyld än vad jag redan är :S.. Idag har dagen varit lugn, otroligt förkyld bara :(.. Så idag har syster o hennes sambo o deras busige vovve varit här uppe och käkat pizza med oss :P.. Som vanligt äter jag inte upp allt haha :P.. för mkt maaaat jue haha :P.. Men de var gott me cola till haha xD.. Me like :).. Aja, Så nue sitter jag här med min kaffe i handen o sitter min lilla egna värld..

Ja snart kmr de väl snö också :P.. Älskar snöö, men här nere är de ingen nytta jue :(, för de blir bara slask direkt :(.. men tycker inte om när de är kallt haha :P.. Men får la se hur denna vintern blir :P.. Hoppas man finner nån som man kan dela den med :), Så blir de en mysig vinter:).. Hoppas även på långvarit förhållande såklart om man hittar nån som man faller för :)! Längtar så efter nån att älska,hålla handen med, visa upp för vänner o familj att detta är killen i mitt liv och ja allt de dära :)! ÅÅh vikken härlig pirri känsla jag fick nue haha, vad kan de betyda :P.. haha

Dagens Outfit : Underkläder haha såklart,Jeans, Linne och en v ringad tröja på de :)

Dagens Låt: Lady in red :D

Dagens dricka : KAFFFE såklart :D, Min nya drog :D


Rökfri dag 2 :D:D:D:D känner mej riktigt duktig :)
Ny Malin börjar komma upp :), Snart utseendet också :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback