Måndag 14/9-09


Varit en mysig helg me Lina :D.. Om man bortser från lite i fredes haha :P.. Blev lite för mkt dricka där haha.. Annars har de mesta vatt bra :), fast man tappar mobilen i toan Haha xD. Lite komiskt för de är alltid nått som händer när jag dricker haha :P.. Aja Ska få låna en tele av Snälla gumms Sanna tills den 25:). Me like hihi!
Tack för en underbar helg min älskade fruga hahahahaha xD <3



Idag fick man liten sovmorgon härligt alltid lika gott :) hihi.. Sen bar de av till skolan :P.. Hade lika trevligt som vanligt i skolan med Linda o Sara o Sanna o alla andra :P.. Vår klass är jue dock inte frisk kan jag säga haha, får oss många skratt var dag haha xD! Sjukt kul :D! Har inte gjort mkt mer bara vatt himma o sovit lite o käkat ( vikket man måste göra haha ) Sen snackat lite me mams o lillan :) ( hon hatar när man säger de ) hihi.. Men hon kommer alltid vara lillan i mina ögon :)! Så cpar msn också så blir fan tokig :S:S:S:@:@.. Hoppas de blir bättre :P! Nej men snart blir de en film o sen sova gotti :D:D.. Sen imorrn upp vid sju o duscha och sånt sedan in till stan o möta upp Linda sen till skolan :D WiieHo haha :D.






Postat av: Liinisen

Ja de va mkt trevligt utan när du gör som du gör mot mej på fyllan!:S du får skärpa dej när du dricker fru!! annars blir de inte bra.. älskar dej<3

2009-09-15 @ 21:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback