18 April - Söndag

Helgen har bara varit helt otroligt underbar :). Haft riktigt skoj o mysigt :), Mkt skratt,mys och härligheter :D. Stormtrivdes gjorde jag, Vill bara tillbaka till färlöv. Hade de så himla gott där. Saknar de nu när man ligger här själv i sin egen säng. Var dricka o så i fredes o i lördes var de nyktert för min del o viiikz del ;).. Dom andra drack lite :p.. De va Jag,Dennis,Viiikz,Hampe,Linn,08a,Fille och Natta :D.. Väldigt trevligt :P.. Natta var mkt trött så hon sov så sött :P.. Vi andra hade värsta diskutionerna haha ;), och ALLSÅNG ;).. Väldigt skoj. Vi va inte i säng fören närmare halv sju imorse :P Sov till tjugo i två. Hade en söt jävel som sov intill mig så sött snarkande , ser ut som ett litet barn när han sover :)!
Denna helgen var verkligen helt OTROLIGT rolig. Har nock fan inte skrattat så mkt på en kväll som jag gjorde inatt när vi hade våra diskutioner och allsång haha ;)..



Bilder kommer imorrn från helgen, inte alls så många men nårra allafall :)

Detta får vi göra om väldigt snart <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback