21 April - Onsdag

Alltså shiiit vad tiden går om jag får säga de självt .. Bara rinner iväg hinner ju knappt med haha :P..
Aja idag har de varit en bra dag :), Hade inte så många lektioner idag nämligen :P.. Men sista lektionen så valde körskoleläraren ut mej att jag skulle få köra idag :), Så de vart ju kul :)! De går framåt lite sakta kanske, men jävlar i jag ligger i :)! Envis :)! Sen så träffade jag älskade Frida inne i stan och vicki och hampe pia o chrille precis innan jag skulle ta bussen him.. så kom him tjatrade med älskade far, som nu har kört o jobbat.
Så nu sitter jag här med mitt älskade kaffe o mina tankar :)!
Finns så mkt tankar i mitt hoe nu , så de är sjukt.. Och har en väldigt speciell person som fastnat i mina tankar. Som jag saknar <3! Men men får se hur de kommer gå me i framtiden..
Malin är anmällt glad idag :D.. Känns så bra :) haha.. Men ändå så är de vissa saker som sitter o trycker på hjärtat som inte är lika kul :(! Men de är sånt man får leva med.. Vad som än händer med detta så kommer personen alltid ha en stor plats i mitt hjärta såklart :D, Vill ju inte mista personen nu på något sätt heller, hur de än kommer bli!

Älskar mina vänner & Familj så otroligt mkt.. Tack för ni finns <3!


La in denna bild för vill att sommaren ska komma nunununununu:)
Har ju inte vatt världens roligaste väder igår elr idag :(





Postat av: Frida

Aa, gillar inte så som jorden reagerar :S

DU , jag fick sommarjobbet :D <3

2010-04-22 @ 15:47:32
URL: http://fridaaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback