<3

Mamma , Du är en Helt Underbar Person, Jag Älskar Dig <3!



Carina :) Min Mams ;) <3

Vi har haft våra bråk och vissa jobbiga tider då jag vart i tonåren, jag vägrade lyssna på dej, lyda dej, jag va elak mot dej. Vi har gjort varandra så illa med ord genom åren.
Men sen jag flyttade och inte bor ihop med dej så har vi en jätte fin kontakt och de är jag så glad för :)!
Nu har vi lagt de gamla bakom oss, tänker på framtiden.
Men när vi hade som svårast så såg jag bara att jag inte klarade att bråka o sånt. Men vi gick igenom VÄLDIGT mkt, och jag har sagt saker till dej som jag ångrar idag. För har växt upp och tänkt igenom hur jag gjort o hur vi haft de. Jag vet att jag inte var lätt hanterad i tonåren. Du är en underbar person, oh du vill alla dina tre döttrar väl. Och de är något jag har förstått nu. Som jag inte förstod innan!
Men de är väl de som heter att man växer upp oh blir vuxen!
Nu finns du alltid där när man behöver prata, är så himla lycklig över att vi har den braiga kontakten som vi har idag :)! Har alltid velat ha denna kontakt med dej hela tiden. Och nu har jag äntligen fått den :) Känns så underbart :)! Jag har de bra när jag bor här hos min älskade pappa och storm trivs, för vi kommer så bra överens om saker o ting. Oh tkr detta går mkt bra :)!

Ville bara säga : MAMMA JAG ÄLSKAR DIIG <3





Pappa Jag Älskar Diig <3





Anders Min Älskade Paps <3

Du & jag har väl också haft våra tider med bråk o missförstånd o sådana saker. Men jag har alltid vetat var jag har dig någonstans. Jag är så himla glad att jag får bo här med dig, trivs som fisken i vattnet alltså haha ;).. Du är den bästa pappan man kan. Du är alltid så förstående och glad o sprallig haha ;).. Du peppar mej med saker . Påminner mej om saker jag ska göra haha. mitt minne är ju inte de bästa om man ska säga så haha.. Men jag har ju alltid vatt pappas lilla flikka tror jag hehe :P..
Vill bara du ska veta att jag är så tacksam för jag får bo hos dej och att de funkar.
Ja vad ska man säga haha ;).. Sådan Far Sådan Dotter ;) elr vad säger du haha ;)?


Vill du ska veta :Jag Älskar Diig Pappa <3





Har även dom BÄSTA syskonen man någonsin kan önska sig, Älskar er Carolina & Frida <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback