Fredag :)


Whiskey Lullaby - Brad Paisley

Jahopp då är de fredag idag :P.. Gick upp vid elva idag :P.. Johanna gick upp med mej o tog en cigg sen la hon sig i sängen igen hehe :P.. Just nue sitter jag här och tänker o dricker mitt älskade kaffe :P.. Blir att slänga sig i duschen snart också :)! För ska nämligen in till Hlm med min lilla knasis Lina :), Sen efter de blir de kstad, Bio :D Remember Me :D. Ska bli myyyys :D:D:D:D:D:D.. Sedan får man se vad resten av kvällen har att erbjuda ;).. Sen förhoppningsvis imorrn så blir de åka him till Dennis Jävel :) dricka lite o kanske grilla ;)? Hoppas på en trevlig helg vart fall :D.. sen börjar ju skolan igen på Måndag :P.. Så nya tag då :)!



Nej nu ska jag nörda mej lite till :P,, Sen blir de duschen för min del :)

Puss





Postat av: Johanna

Ja läste faktiskt :) <3

2010-04-09 @ 16:15:26
URL: http://hannabannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback