Mina två änglar :)

Här ska jag skriva ner lite granne om mina två underbara änglar :)<3

VIIIIKZ <3



Min underbara lilla söta tös :), Är så himla glad att vi har fått tillbaka vår kontakt igen:)..
Känns så bra :)! Vist vi har bråkat o sagt fula saker om varandra och till varandra. Men vem gör inte de när man är ovänner liksom! Men du ska veta att du betyder nått så sjukt mkt för mej! Och vill aldrig aldrig att vi ska tappa kontakten igen <3, Elr bli världens fiender igen som vi vatt innan ett tag.
Vi har alltid så himla skoj ihop :), Och båda alltid lika glada o roliga, och du din jävel ;) du brukar avsluta mina meningar HAHA ;).. Du är en ängel gumman ska du veta! Glad att jag har dig i mitt liv.
ÄLSKAR DIIIG <3<3




Liiina<3



Min underbara flicka ;) min kockerska :P haha ;).. Du betyder så sjukt mkt <3.. Du är så knas ibland men ändå så sööt :) hihi..Vi är rätt lika du o jag på många sätt o vis. Både braiga o dåliga egenskaper haha. Båda har samma humör haha.. vikket är bra :P.. Men vi kan rycka ihop som sören ibland med haha.. Men vem gör inte de liksom.. Du är min söta PattLisa;)..<3
ÄLSKAR DIIG <3<3





Postat av: Felicia

Vart ligger Östra Göinge? :)



Kolla in hos mig, <3

2010-04-19 @ 22:23:32
URL: http://bluberrie.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv; Okej tack ;) Krisitianstad vet jag vart det ligger!



<3

2010-04-21 @ 15:57:23
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback