Onsdag!

Dagen idag har varit hyftsat bra :P hehe.. Skola först va de nationella o så:P.. De var jätte svårt men hoppas man blir godkänd på den delen, för gjorde nog lite fel o så. Sen bar de av till stan och vänta på viiikz, för hon skulle med mig till polishuset och fixa ID till mej :)! Men de gick inte att hon legitimerade mej, utan dom förklarade för mig att de bara gick med myndiga i familjen som kunde legitimera sig. Men jag hade tur :), För nämligen min "jourmamma" Lotta jobbade idag där så dom gick med på att hon kunde legitimera mej :). Tack så mkt för de Lotta :), Räddaren i nöden ungefär haha ;).. Så får väl mitt ID om ca fem arbetsdagar :), härligt så kan man gå ut igen o ha skoj med vännerna :). Sedan nu ikväll kom Jenny & Jennie och hälsade på:), Mkt trevligt :),Sedan kom Lowe & Macke också en liten snabb sväng :), Mkt trevligt :).
Så nu ska jag snart lägga mej har jag tänkt... Lång dag imorrn i verkstan :P haha.. Och sedan fixa dricka sen him o duscha o sånt och va med lina o My :). Förhoppningsvis så går vi upp till mina kusiner :), om dom ska va himma :P.. Så man kan hämta sin post :)..

Hoppas alla andra haft en bra dag :)

PussPuss



Fick bli en bild på mej o morfar <3 :`(

2 Maj är de tre år sen du lämnade oss :(, Allt är så tomt utan dej, tänker på dej dagligen, saknar dig nått så enormt. Men minnena finns alltid kvar här inom mej Älskar diig morfar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback