PåskHelgen!

långfredagen så var jag o töserna ute på Qan o roade oss :P.. inte lika kul då som vi annars alltid har haha :P.. Men fredrik o hans band spelade så man rockade lite med :) haha.. Sedan sov jag hos annie och stannade där till lördagskvällen o åkte sedan him o kollade film med paps bina o sebbe men ja somnade som vanligt så gick o la mej haha.. sen i söndes var de lugnt till typ fyra då åkte ja till mamma på middag :D. väldigt trevligt :)! sov över där tills idag :P, och följde med henne till mormor:D Var riktigt riktigt skoj :D, tog lite bilder som jag lägger upp nue :)! Nue sitter jag lina o johanna o kollar på film :D, the perfect Man :D, bra film e de :), Sen imorrn blir de träna med lina :), sen in till stan med lina o johanna :D, skoj ska de blir haha :P..

Var även o La blommor o ljus till älskade morfar <3





Vila i Frid Älskade morfar Älskar Diiig




Jag & morfar <3




Jag (fular mej hos mormor haha) & Mamma :D<3



Lilla Mormor vispar grädde ;) sen fick hon de över hela sig ;) hihihi


Fick tyvärr ingen bild på syster ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback