Tisdag

Idag har jag o Lina varit och gymmat o Broby :), Riktigt kul o skönt :). Känner sig duktig :).. Vill ju komma iform med hahahahahha xD! Så jag fick en provecka av Lina :). sedan efter sommaren ska Malin också börja gymma på riktigt :D, Härligt Härligt :)..!
Sedan åkte hon till sin mormor :P.. och jag him :P! Då drack jag o Johanna kaffe :D, Sen åkte vi in till stan för att träffa älskade Fille :D, Verkligen skit skoj o träffa honom :)! Saknat honom nått så enormt mkt :)
Träffade endel andra kompisar också väldigt trevligt :)!
Så nu har vi precis kommit him till mej :P! Så blir de kaffe sen desperate housewife sen ingen aning :P!
Träna med Lina imorrn också :), Och då går Johanna tydligen him till Tina så länge :P.. För hon ska nämligen nanna kudden här hos mig ikväll:). Trevligt Trevligt :)!







Postat av: Liina

jaa längtar t dy ska börja.. o t våra pengar :D

2010-04-06 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback