Älskad Dag :)

Onsdag ida :)! Först skolan :) Hade super kul i skolan idag mkt skratt anfall för min o maries del :P.. Killarna i klassen muppade sig haha, vi två är ju själva tjejer :P! sedan efter skolan bar de av till stan för möta upp Lina o Bea :). Så jag Lina bea o Anna vi gick runder idag o shoppade i hela fyra timmar tror jag de var :P.. Hittade rätt mkt :) men ändå inte :(! Fanns inte så mkt snyggt denna gången haha.. Aja nöjd är jag alla fall :)! tack för en super trevlig dag töser :)! Nu är jag himma efter vatt hos Lina, hon färgade mitt hår så Malin IS blond igen :) haha.. Men missade lite, men de får vi göra vid nån dag :P.. när man känner för de haha.. Kanske blir bättre ändå utan fixa de vem vet haha.. Aja nu ska jag nörda mej lita.. Sen blir de sängen, för ska nämligen vara på skolan redan halv åtta imorrn för då går bussen till ELMIA :) Skoj ska de bli :) elr vad säger du Marie :)?



Älskar diiig Älskling :), Vi hade en månad igår, hann ej köpa månads present idag så får köpa den på Fredag när han jobbar :) då ska jag även ringa efter praktik plats :) Wiiie :).. Allvaret är igång o jag är TAGGAD till max :)! Love it :). LOVE LIFE :) <3


Lina

Bea

Prinsessan&Smulan

Jag fick med Lucas (Linas 11åriga bror)på bild :)



Blondie ;)





Postat av: lina

jävla ett under att du ick fota han:P

2010-08-25 @ 22:41:08
Postat av: Malin

ja han är så söt din lilla lillebror :)

2010-08-26 @ 20:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback