Härligt :)

Ja då vart första skoladagen avklarad :). Lämnat in papper,fått papper pärmar osv. Info om läsåret osv.
Mkt trevligt :)! På torsdag åker vi till Elmia :) ska bli nice :D.
vi var klara runt elva tiden, vi fick även träffa den nya rektorn, diggade honom :) han var en sprallig typ :D de gillas :) haha!
Sen följde Johanna med mig him :) Mys :) hihi, så nu sitter vi här o dricker kaffe o har trevligt :)!
Ikväll hämtar min älskling mej :D MKT MYYYYS på de :D wiiiiie :D Varje minut utan honom känns som år:(!Han är Allt jag någonsin önskat! BÄSTA POJKVÄNNEN MAN KAN HA <3!
Och hos honom stannar jag tills söndag tror jag de blir. Myskväll på Fredag med älski,sedan Bjuv på Lördag! Skola igen på Måndag ju :P.. Imorrn är vi lediga , min klass för vi ska fixa apu platser, ska nämligen ha apu varje fredag nue :)! skoj kommer nog lära sig möd :)! sedan snart om nån vecka så börjar vi med truckutbildningen som är på tre dar :D Kmr bli skojsigt :)!

Malin Är Lycklig <3!

Älskar Min Familj/Pojkvän/Vänner <3


Stämmer bra, knappt sovit nått inatt :(!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback