Hjärtat

Älskling,
Jag Älskar Dej till djuper av mitt hjärta.
Du Är de bästa som någonsin hänt mej.
Ja Skulle kunna gå igenom eld o vatten för dig.
Om de skulle hända dej något så vet jag inte vad jag hade gjort, Du är min styrka Du är min ängel Du är mitt liv.
Jag bryr mej inte om vad folk säger lr tycker för Jag Älskar Dej och vill leva med dig!<3
Redan första gången jag såg dej så kände jag en speciell känsla inom mej som jag aldrig tidigare kännt,

24-07-10 dagen det blev Du&Jag

Jag e din förevigt hjärtat.
Varenda minut med dej e helt underbar,varje minut utan dej är så himla jobbig.
DU gör mig lycklig älskling<3

Jag kommer ALDRIG släppa dej älskling


Jag Älskar Dig MIN vackra Andreas Kvist <3




I Love You till the End

You Are The One <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback