Kaffe besök :)

Ja då har man kaffe besök av Johanna H :) Lilla Lina lagar mat så duktig är hon hehe :P.. Så piff o puff är flummiga hos mej idag ;) hihihihi. Älskar er mina töser :)! och Lina snackat sex typ hela dan haha:P.. din lilla snuskis haha ;).. Senare idag får de bli ta tag i städningen, får vara lite duktig ;)! sen ikväll blir de nån film i min ensamhet om man inte kanske kan ta hit älskling en sväng, då hade jag blivit överlycklig :)! Skola imorrn ju :) ska faktiskt bli skönt o skoj o börja igen, längtat lite efter mina pinglor Carro,Linda,Sanna,Vicki mm :)! Vi gör alltid skolan skojsig :P haha.. Och så får man ny klass nu också ju, ska ju börja transport ;).. så blir lite nya klasser ;) hihihi.. ska bli skoj o se vikka man hamnar med :P.. Troligtvis blir jag inte själv tjej igen.. Man måste ha skinn på näsan när man går med nästan bara killar på denna inriktningen, man blir lite knäpp men vad fan är ju redan lite knas ju ;) så hihi..
Men nu är de ju 2an som gäller ;).. blir säkert mkt plugg men jag ska klara detta .. Har stöd från nära o kära <3..

ÄLSKAR MINA VÄNNER/FAMILJ/POJKVÄN <3








Postat av: Sanna Nilsson

Din buuuuuse! :D längtar tills imorren, men den bilden hade du inte behövt lägga här iaf ;) <3

2010-08-18 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback