Måndag Igen!

Jaha då vart de Måndag igen :P !
JAg vaknade inte av väckarklockan idag, men som tur var vaknade älskling och väckte mej så sött så :)!
Så de var dryga sig lite o sen gå upp o fixa sig, dock inget smink :P.. men vad fan behöver inte alltid sminka sig hihi.. Alla fall så sprutade jag min parfym på älskling på skoj :P.. Men han brottade ner mej o hällde sin parfym över mej haha :P.. Så har nog luktat älskling hela dagen :), men de känns helt okey :), för han luktar så himla gott :D.. Love you Baby<3! Kort o bra dag i skolan idag :P., Hade bara samhälle och svenska:P.. Sen slutade man :D.. Träffade nårra folk inne i stan innan jag åkte him en vända o hälsade på bina o Zebbe, sen vart de åka igen till älskling :). När ja väl var framme i Hlm så skulle ja gå in på willys för köpa cigg :P.. Så jag kom in :P.. Och jag blev så sugen på energidryck så skulle ja hitta de bara o då vänder jag mej om och gissa vem som står där, jo min svärfar :P.. Så blev snacka med honom och åka med honom därifrån him hit :P.. Älsklingen o Emil kom också :D..


Älskar diiig Andreas av hela mitt hjärta.. Finns ingen bättre än dej <3

ÄNTLIGEN :D nu är min älskling överlycklig :D hihi :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback