16 December :)

Idag är de den 16 December jupp :). Och jag är förskyld och as ont i magen :(, Hoppas de går över. Allafall så åker jag till min älskade mams idag och stannar till Söndag :D.. Ska bli så himla skööööönt :D. Min Mams är fan ta mej bäst ;) haha..
Så i helgen blir de nog mkt skratt och mkt mkt julpyssel :D så himla mysigt :D... Wiiiie :D
Om jag kan så uppdaterar jag bloggen i helgen :D

Älskar diig mams och Min älskade lillasyster :D


Älskade Lilla Mams <3



Älskade Lillasis <3





Postat av: Carro

Jag då?!?! ;)

hahaha...

kommer också och bakar på lördag förresten!

2010-12-16 @ 16:01:08
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Malin

Älskar diiig med sis :) <3

2010-12-16 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback