18 December

Ja då är de Lördag kväll nu :). dagarna går sååå fort alltså. Varit hos mamma o frida sen i Torsdags :), I går målade vi tomtar i porslin :) Var skit skoj :) satt i hela 3 timmar, vadå fick ont i ryggen sen :( men de var de fan värt ;). Idag var Carolina också här :) då hade vi julbakning :) Mkt skoj ;) vi bakade Lussebullar och peppakagor :D.. Varit en skön helg :)! Hoppas på en skön kväll nu med, sjukt trött men vad fasen gör de :P.. Sitter och snackar med en av mina änglar nu :) Och sen imorrn åker jag him :P.. då ska ja först till min ängel Lina och hämta lide grejor jag har där :P.. sen blir de himåt :P.. Har lide att stå i liksom ;)..
Och snart är de julafton shiiit tiden går bara fortare och fortare ;)! På Tisdag får vi JulLov hur underbart som helst :D...



Puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback