Fjärde advent :)

Ja då är de Söndag igen ;)! En hel helg hos mams har varit toppen bra :)! Vi har haft vårt julmys :D.. igår va ju storasyster här också :) vi bakade o hade trevligt :). Så kom även Jimmy en runda innan dom skulle åka him till deras hundra;)! Och då blev de lide te och sånt med mams och lillasyster :). Om någon timme ska jag åka him till mitt :). Tror jag även går inom affären och handlar lide gott ;).. Mums :)! Och så lämna grejorna himma o sedan gå him till lina o hämta lide grejor och tragga sen him o glo film o bara ha lonely time med mej själv :), det är så himla skönt ibland alltså :)! Imorrn blir de skolan :P.. Ska bli skoj , fast utan Marie :`(, Hon åker till sin syster. Så jag blir själv tjej bland killarna imorrn och på avslutningen men vad fan gör de :P.. Dom är inte friskare än mej heller :P.. hehe.. Aja .. Hoppas ni också haft en kanon helg :)!





Mina målade tomtar :)




:D:D


Lussebullar & Peppakagor :D


Puss











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback