Tisdag 14 December

Ja nu har de gått ännu ett tag sen jag skrev.. Har nämligen inget internet himma så får skriva när man är hos vännerna hehe.. Idag vaknade ja runt sju halv åtta o gick upp o snackade med lina :P.. Sen drog vi till byn o jag tog bussen till min skola och hon bussen till broby för att gadda sig :)..Hade sjukt skoj i skolan jag o marie kom änltligen på en idee om vad vi ska ha som projektarbete :D..
sedan har jag varit med lina hela dagen och johanna :P.. Haft skoj som vanligt druckit kaffe o traggat.. Har även fått tillbaka kontakten med en jag har saknat nått så sjukt mkt :D.. Så är glad vi har kontakt igen :D!
Ska sova hos Lina inatt med :D. Nice:D.. Sedan imorrn blir de skolan då vi har transport hela förmiddagen :D, då ska jag även ringa praktik:)! Hoppas jag får nån :D.. sedan får man se om vim som kan hjälpa mej att skriva cv så jag kan börja söka jobb vid sidan av skolan o på helger osv :)! Behöver verkligen de alltså!

Helgen har också varit bra :D tack för dom som har medverkat :D:D!

Nu blir de snart en film hoppas jag på :) och chokladpudding med lina :D<3


TÄNKER PÅ DEJ, SAKNAR DIG <3!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback