Första dagen på lovet =)

Måndag idag då :P.. Somnade väldigt sent inatt :(, Svårt att sova nu när jag inte har baby vid min sida..
Känns skumt men så är de alla fall. Idag har jag bara sovit,kollat tv lite :P.. Sen kom Jennie o Jenny med mat haha så dom lagade mat o bjöd på haha xD.. Sen kom även Lina :)!
Väldigt trevligt hihi :P.. Snart ska vi starta en skräck film som heter paranormal Activity och den är äckligt rälig usch haha, Har sett den en gång innan med Lina fast utan text, lovar kunde knappt sova på flera nätter var skiit rädd haha xD.. Men denna gången ska vi se den med text ;).. Så får hoppas att man kan sova inatt bara haha..

Och allt är så tomt utan min älskling, Du har mitt hjärta baby! Du är mitt allt! Vill aldrig mista dej! Allt känns så perfekt.. Saknar dig var minut.. Du åkte him från mig igår efter en underbar helg här hos mej. Och saknar dig redan så de gör ont i mig alltså!Robin du är min solstråle, Tycker om dej av hela mitt hjärta!
sitter nu här med mitt älskade kaffe haha :). Och ska ta mej en cigg :)!

Sen imorn blir de upp tidigt nämligen vid halv tio ca haha.. Ska ner till min farmor och passa min kusin i en timme när farmor är på gympa elr vad de var :P hehe..
Men de kommer gå bra :)!
Sen får vi se vad resten av dan imorrn har att erbjuda. Önskar man kan få träffa sin älskling alla fall <3!

Och såklart så nyheten Tina har fått lägenheten här i Knislinge :) Verkligen super kul :)! Så blir att hjälpa henne att flytta i veckan :) Vilket ska bli riktigt skojsigt haha :) *ler*..

Känner mej verligen på super glatt humör idag :) Och de känns helt underbart faktiskt :)!
Aja nue ska jag nörda mig lite till på datan sen blir de film med töserna :D!ska bli skoj o se vikka som blir livrädda av denna filmen :P.. jennie o jenny har jue inte sett den ännu som jag o lina har haha xD..




LIVET ÄR HELT UNDERBART NU, OCH HOPPAS DE FÖRBLIR DE OCKSÅ :D

Puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback