Lördag:)

Tack för en trevlig kväll igår töser :).Var kul att ni drog ut mej haha Det behövde verkligen jag :D.. Love you <3


Lördag: Idag vaknade jag halv ett haha.. sov ruset av mej baha.. Blev jue lite grogg igår haha,, men trevligt hade jag såklart :)..
Idag så ska jag ner till min underbara kusiner :D, Det ska blir lika trevligt som varje gång :D:D.. Hihi..
Får väl se hur busiga Wilma o Melker är idag med :).. Är stolt över min lilla Wilma. Hon spelade fotboll idag cup :).. Och hon fick medalj :D.. Så duktig så :).
Usch idag är jag verkligen sleten haha xD
Men lär väl piggna till om nårra timmar muhaha ;)

Aja hoppas alla ni andra har en trevlig helg :)




PussPuss :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback