Onsdag kväll

Nue sitter jag här i min lilla egen värld med alla tankar som vimlar runder i min lilla skalle.
Har precis kollat på Andra Avenyn , Älskar den serien verkligen.. Men stör mej så nått enormt
att man inte fått veta ännu vem de var som överföll Liv i parken. Men de hoppas jag att man
får svar på, på nästa veckas avsnitt. Tycker det kunde gått flera dagarn i veckan som de gjorde
förr.. men men..


Som sagt sitter här i min egen lilla värld men tankar och funderingar i hoet så de shooongar om de alltså..
Lyssnar på sagoland, älskar verkligen den låten. Kan lyssna på den hundra gånger om dagligen alltså..
Aja...


Ja, vad kan man säga, skolan idag , det gick la bra :P.. haha.. Lämnade in min bokresenson och hon skulle läsa igenom den :).. Så hoppas den blir godkänd :).. Så nue har jag inte Svenska A mer :).. Så mkt lyxigare schema haha härligt :)... Sanna o Krille hade kul på rasterna i skolan alla fall haha, dom hade snöbollskrig om man säger så haha.. var rätt skoj o se faktiskt :P:P.. Imorrn blir de gå upp klockan sex duscha dricka kaffe äta frukost för en gångs skull sen bär de av till skolan, har verksta hela dagen och då blir de prov sen får vi se vad man får göra i verkstan :).. Hihi.. alltid lika flummigt ;) haha..xD...


Usch vill inte ha mer snö nue,,, kan det inte bara försvinna och våren dyker upp istället. Det är så vackert med vår :).. men bästa är jue ändå sommaren :D.. wiieho :D lääängtar :D..


Aja nue blir de sitta här en stund och kolla runder och snacka med folken på nätet, sen kallar sängen :D

Natti Natt alla sötnosar :)

Puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback