Qan

Här kommer bilder från gårdagen ;)
Och Malin drack inte alls så mycket igår ;) Max tre öl och tre shots ;)..



Tina&Macke&Lina





En glad & Full Lina


Bilden säger allt haha





Macke&Jag


Älskade Lina & Älsklingen <3




Lina&Stefan :)


Flicksen ;)





Bästa Vänner livet ut <3


Vår härliga vaktis stefan :)


Min Älskling :) <3


Lina&Mandy NÄRBILD ;)


PUSSS ÄLSKLING :D <3






TACK FÖR EN HELT UNDERBART SKOJSIG KVÄLL ALLIHOPA :). KAN DOCK INTE LÄGGA IN ALLA BILDER SOM TOGS DEN KVÄLLEN HAHA, BLIR ALLT FÖR MÅNGA ;) HIHI



Robin Vestberg : Min underbara Älskling, Du gör mig verkligen lycklig, fångat mitt hjärta! Är helt förälskad till tusen alltså. Går inte ens att beskriva denna underbara känsla som kryper i kroppen på mej! Du är den bästa mitt lilla hjärta! Vår dag 20/2-10! Hoppas på detta håller så som jag verkligen önskar. Helt sjukt förälskad, och vill inte få hjärtat krossat!
Tycker om dej djupt av mitt hjärta min lilla Teddy <3<3







Postat av: Mandy

Hahaha den bilden på mig och Lina har jag inte sett innan XD

Fan va roligt vi gade :P

2010-02-25 @ 15:52:04
URL: http://dezederia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback