Söndag!

Söndag menas med sista dagen på looovet :P haha.. De har la gått fort detta looov hehe! Men om fyra veckor igen ca så är de påskloov :P.. Sjukt vad tiden går :P.. Imorrn är de Ny vecka,Ny månad, nya Möjligheter :D.. ska bli nice :D.. Skola imorrn med från tio till halv ett, kort o bra dag ;) En bra första dag så här efter lovet hihi :P! Helgen har varit rätt bra fast min älskling åkte him från mej i fredags efter nårra dar här, varit mkt mysigt o ha han här. Men saknar han var minut han inte är hos mig. Du har verkligen fångat mitt hjärta Robin! Får hoppas jag får träffa honom i veckan :D. I Fredes så var de inflyttningsfest hos Tina :D mycket trevligt. sedan blev de vidare till snapphanekrogen :D. Sjukt mkt fooooolk haha xD! Sen igår var de filmkväll med den bästa nämligen Lina :D. Och idag har man varit på kalas hos Älskade Tessan :D, Trevlans var de verkligen :D. Grattis :D.. Hoppas du hade en trevlig dag idag Tessan :D!






Postat av: Liina

Naw tack för denna helgen gumman, ja du är min bästa vän, aldrig att får vänskap kommer förstöras hur mkt nån än försöker,detta e äkta.. älskar dig vännen<3<3<3<3

2010-02-28 @ 19:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback