MåndagNattIKågeröd

Måndag Natt Himma Hos Maria I Kågeröd :)!

Idag åkte jag ner till Maria i Kågeröd :), Skönt att komma ifrån kristianstad ett taga. Men saknar min Lina&Vicki <3!
Dagen har varit skojsig hihi:P.. Kom på vid halv fyra att jag skulle åka hit hehe.. Så gick tåget fyra så de blev fart på lilla mej haha xD.. Sen var jag framme här halv sju :). Då mötte Maria upp mej vid bussen vi stack him till henne snackade lite o jag drack min kära cola haha:P.. Sedan kom Micke upp :D:D, Så snackade mer då :D, Härligt :).. Väldigt trevligt :). Så stack Micke till nårra kompisar då käkade jag o maria nudelsoppa :) gotti :) tack vännen :D..
Så har vi ängnat kvällen åt serier :D. Och snacka o Fejan :) hihi :).. Trevligt värre :D, Sedan är klockan 03.11 precis nue haha.. Så får la sova strax så man inte sover för länge imorrn :P hihi :P.
Imorrn har vi bestämt att vi ska ut o promenera och ta foto :), Så de kommer bilder imorrn på de :D..
Nej nue ska ja kolla på once and again och sen nanna kudden :P.. Ha de alla

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback