Ny vecka :)

Måndag idag då :) hihi

Då vart de upp tidigt, klockan sju upp i duschen sedan göra vid sig sedan bar de in till staden för möta upp sanna och käkade frukost på mc :P haha.. sedan tog vi bussen till skolan :P.. Hade rätt skoj i skolan idag faktiskt haha med Sanna,Krille o Figge haha.. skulle ta kort på sanna men gick inte så bra haha. så figge och krille fick hjälpa mej haha här kmr ett foto :P




Sedan efter skolan, så åkte jag in till stan och inväntade Sanna och hon kom. Så snackade vi lite skit och gick en runda i stan haha:p.. Gjorde ett inköp, nämligen mobilt bredband haha.. behöver de här hos pappa hihi:P..
sedan bar de himåt köpte även med mej semlor him pappa ville ha de haha :P.. fast jag har inte käkat min ännu haha :P.. den som spar den har ;). haha



Imorrn blir de upp vid sju igen haha.. Skola igen :P hihi och får träffa min knasboll igen :D Wiiie











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback