Nyårsdagen :)

Julen och allt har varit mysigt, plus mellandagarna :). Så igår var de nyår. Och de var ööös kan jag tala om för er haha :P.. Fuller blev man också haha :P.. Snaps o cider gällde för mej igår.. Men snapsen smakade gud vet vad :(! haha.. Men tur var väl de annars hade jag blitt ännu fullare hahaxD, I alla fall så filmade lina raketerna :P.. Och när Natta dansade o alla andra :P.. Haha.. Boysen dansade till en bonna låt haha.. Tack för en trevlig kväll igår allasammans :D. och tack till Glenn som hämtade oss och fick stå ut med oss hela vägen till knislinge med vårat tjat haha :P.. Aja nue är vi himma hos mig träffat glenn o anders en stund.. Sen nue fetar vi ss med chipa o dipa :) Gotti, Och precis startat min film I know who killed me med Lindsay Lohan..

Nytt år nya möjligheter :D

Puss på er ;)






Postat av: Liinisen

Jag sa ju att nyår i vånga e skojj :D o jajävla adhd film:P

2010-01-02 @ 23:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback