Tisdag!

Japps idag var de Tisdag jahopp :P!
Aja dagen började jävligt segt, hade så sjukligt ont i magen när jag vaknade så kunde knappt komma upp ur sängen.. Men de gick till sist då blev de ta en pilla för magen sedan slänga på sig kläder och gå till bussen.. Dagen i skolan idag har varit hyfsad lite långtråkig.. haha.. men men sånt e livet haha..

Så fick jag åka med Jenny o Jennie him från stan, väldigt snällt :). Och Stort Grattis till dej Jennie som fyller 20 idag :). Hoppas du får en mysig kväll hihi :P..
Aja nue blir de bara ta de lugnt för imorrn ska man upp halv sju blää haha :P..
Skola sen träffa min ängel Lina :D <3



Fick bli denna bilden i dag då :P hihi ;)





Livet är en klättring, men utsikten är fiin :)





Postat av: Liina

<3<3

2010-01-26 @ 19:25:43
Postat av: Carolina

Jag lottar ut en design i min blogg :)

2010-01-27 @ 16:39:16
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback